Scannen naar UNIT4

 

Scannen naar UNIT4


Vaak wordt informatie over klanten of relaties binnen een bedrijf op meerdere plaatsen bewaard. Zowel op papier als digitaal. Van de informatie op papier bestaan vaak kopieën, waarvan niet altijd duidelijk is welke versie de juiste is. Bovendien is papieren informatie niet altijd effectief af te schermen voor onbevoegden. Het gevolg? Tijdverlies door onnodig lang zoeken en een gebrek aan controle over de integriteit van uw documenten. UNIT4 biedt u hiervoor de oplossing!

 

Binnen UNIT4 is het echter mogelijk om alle informatie op één controleerbare plek te bewaren. Digitale dossiervorming. Eenvoudig!

 

 

Functionaliteit

Met behulp van de oplossing SCANNEN NAAR UNIT4 ver­werkt u scans van papieren documenten direct in uw UNIT4 omgeving. U scant de documenten op uw MFP en deze worden direct automatisch met de juiste informatie opgenomen in de mappen van bijvoorbeeld uw dossiers en relaties die ondersteund worden door UNIT4 connector.

 

Documenten worden direct in de juiste workflow verwerkt binnen de Unit4 database. Ook wijzigingen die aan de zijde van Unit4 worden gemaakt zoals bijvoorbeeld het toevoe­gen van een dossier, zijn automatisch beschikbaar binnen op uw MFP. Orders, facturen, jaarverslagen en alle andere financiële en fiscale documenten kunnen direct in het digi­tale (relatie-) dossier worden geplaatst. En met de vooraf ingestelde keuzemogelijkheden voegt u eenvoudig extra informatie toe aan de gescande documenten. Hierdoor hebt u direct alle gegevens digitaal beschikbaar. Het voordeel dat hiermee behaald wordt? Nooit meer zoeken in stoffige archiefkasten, geen minutenlange speurtochten in Windows naar (verkeerd geplaatste) documenten, maar direct alle gegevens in het digitale dossier beschikbaar.

 

Doelomgevingen

Deze bundel is bedoeld voor bedrijven, overheden of andere instellingen die gebruik maken van Unit4 Document Manager. Met de Unit4 connector is het mogelijk om direct vanaf uw MFP te scannen in (relatie-) dossiers of checklist items.

 

De oplossing kan tevens werken als input module voor bijvoorbeeld postverwerking, diverse afdelingsdocumenten en andere digitale beheer oplossingen. Voor elke organisa­tie waar veel gescande documenten moeten worden bewaard, is deze oplossing van toegevoegde waarde.

 

eCopy ShareScan

De bundel is gebaseerd op het pakket eCopy ShareScan. eCopy is een server gebaseerde oplossing die zorgt voor het verwerken van gescande documenten. Deze software koppelt de multifunctional aan uw bedrijfs-applicaties, zoals Unit4.

 

Daarmee is het mogelijk bedrijfsprocessen te automatiseren door papieren documenten te digitaliseren en te verwerken in informatie die verder kan worden bewerkt.  eCopy ShareScan werkt als een service en heeft een aantal ICT beheer vriendelijke eigenschappen. Hierdoor worden document-processen sneller en met minder moeite en fouten uitgevoerd dan wanneer met handmatige procedures wordt gewerkt.

 

Functies

Binnen Unit4 Document Manager kunnen documenten worden opgeslagen in (relatie-) dossiers of checklist items.

 

Buiten de inrichting van de Unit4 connector biedt eCopy ShareScan diversie andere mogelijkheden. Vraag bij uw contactpersoon naar de mogelijkheden.

 

– Tekstherkenning en conversie naar bewerkbare bestanden zoals Word en Excel.

– Ondersteuning voor PDF/A.

– Eenvoudige bediening door integratie op het scherm van de multifunctional. Het scherm maakt door interactie deel

  uit van de workflow.

– Van gescande documenten kan een bepaalde zone worden afgelezen, waarbij de afgelezen waarde als kenmerk

  kan worden gebruikt.

– Automatische verbetering van de beeldkwaliteit en verwijdering van blanco pagina’s.

– Gestructureerde opslag van documenten door het gebruik van kenmerken. Documenten worden eenduidig

  opgeslagen.

– De mogelijkheid om door de beschikbare mappenstruc­tuur te bladeren om zo de gewenste opslaglocatie te

  selecteren.

 

Unit4

UNIT4 ontwikkelt, verkoopt, implementeert en ondersteunt bedrijfssoftware voor de sturing, beheersing en optimalisa­tie van de bedrijfsprocessen en de bedrijfsvoering. Er is een passende oplossing voor Financieel, Consolidatie, HRM, Payroll, MKB. Ook is er een branche specifiek aanbod.

 

Multifunctional

Het gebruiksvriendelijk touchscreen display van de Develop Ineo series maken u het scannen nog makkelijker. Het systeem is net zo eenvoudig te gebruiken als uw smartphone of tablet. Het ondersteund de bekende bewegingen zoals vegen, slepen met de vinger naar elkaar toe of uit elkaar bewegen om in en uit te zoomen.

 

Bekijk hier het assortiment Develop Ineo multifunctionals.

 

Offerte aanvraag  

Neem contact met mij op

Naam*
Telefoon: *
  bel-ons